aktualizace: 18.12.2018 6:30
3dgrafika.cz
Výpis příspěvků - tutorialy
V-Ray 2.0 RT CPU tutorial/návod
 

Vítám Vás u čtvrtého dílu videotutorialů, které se věnují rendereru V-Ray 2.0.

 rubrika: 3ds max, autor: Jirka Matys
uveřejněno: 27.5.2011 15:45 , reakcí: 1
V-Ray 2.0 - Novinky - díl 3 tutorial/návod
 

Vítám Vás u třetího dílu videotutorialů, které se věnují rendereru V-Ray 2.0.

 rubrika: 3ds max, autor: Jirka Matys
uveřejněno: 26.4.2011 18:45 , reakcí: 0

V-Ray 2.0 - Novinky - díl 2 tutorial/návod
 

Vítám Vás u druhého dílu videotutorialů, které se věnují rendereru V-Ray 2.0. V druhém díle si povíme něco o dalších novinkách, které si pro nás Chaos Group připravil.

 rubrika: 3ds max, autor: Jirka Matys
uveřejněno: 26.3.2011 6:00 , reakcí: 0

V-Ray 2.0 - Novinky - díl 1 tutorial/návod
 

Vítám Vás u videotutorialů, které se budou věnovat rendereru V-Ray 2.0. Nejprve se zaměříme na novinky, které se objevily v druhé verzi, v prvním videu si povíme o nových materiálech a mapách.

 rubrika: 3ds max, autor: Jirka Matys
uveřejněno: 28.2.2011 6:00 , reakcí: 0

World of Warcraft 3D modely v Maya tutorial/návod
 

V následujícím textu Vám ukážeme, jak importovat objekty z World of Warcraft do Maya a to včetně textur a materiálů.

 rubrika: Maya, autor: rasto
uveřejněno: 26.9.2008 6:00 , reakcí: 0

Maya a Half-Life / Half-Life2 mapy tutorial/návod
 

Dovolíme si Vám představit poslední test, kde jsme si dali za cíl importovat mapy z her Half-Life a Half-Life 2 do prostředí Maya a to včetně textur. Proces je složen z vyjmutí map z originálních GCF archívů, převodu do obj formátu a nasledného naimportování a správného nastavení textur.

 rubrika: Maya, autor: rasto
uveřejněno: 26.5.2008 6:00 , reakcí: 0

Softimage|XSI - Vybírání (Selecting) tutorial/návod
 
Téma tohoto článku je vybírání objektů. XSI obsahuje řadu nástrojů a způsobů, jak můžete vybírat objekty a na to se v tomto díle zaměříme. Než ale začneme, tak bych rád řekl pár slov o grafickém rozhraní XSI a o tom, kde máte hledat které nástroje.
 rubrika: ostatní 3D, autor: Martin Pernička
uveřejněno: 15.7.2005 7:00 , reakcí: 0

Softimage|XSI - Práce s náhledy tutorial/návod
 
Když poprvé nainstalujete a spustíte XSI, tak před sebou uvidíte pracovní prostředí ukázané na obr. 1. První věcí, kterou budete k úspěšnému zvládnutí ovládání XSI potřebovat, je schopnost pohybovat se ve scéně. Na to se v tomto článku zaměříme.
 rubrika: ostatní 3D, autor: Martin Pernička
uveřejněno: 6.7.2005 7:00 , reakcí: 0

Softimage|XSI - Úvod tutorial/návod
 
Ať už jste ve 3D noví, a nebo se jím již nějakou dobu zabýváte, tak jste již patrně narazili na problém, jaký program si pro svoji práci vybrat. V dnešní době je na výběr z celé řady programů, ale ne všechny musí splňovat vaše požadavky, a nebo práce v nich vám nemusí vyhovovat. Účelem tohoto článku je představit vám program Softimage|XSI, říci vám o něm něco více a ukázat vám jeho přednosti.
 rubrika: ostatní 3D, autor: Martin Pernička
uveřejněno: 29.6.2005 12:00 , reakcí: 5

smartMorph 1.0 pro LightWave 3D, část 2 tutorial/návod
 
V druhém díle o velmi užitečném pluginu smartMoprh pro LightWave z dílny Pawela Olase uzavřeme povídání funkcí driven key a velmi zajímavými efektory.
 rubrika: Lightwave, autor: Jirka Matys
uveřejněno: 14.2.2005 9:45 , reakcí: 0

Nejnovější obrázky v 3d galerii
fluorforest
martin prokes

08.01.2018

G_Taurus
Martin Schrimpel

15.08.2017

Pejp
Jaromír Papezik

13.08.2017

vilo
viliam balaz

14.06.2017

if
i f

11.04.2017

denko
Marek Denko

28.02.2017

mousek
Peter Mašek

29.01.2017

votacha
Marián neuvadzam

27.01.2017

Mrogi
Michal Majkl

20.01.2017

PavezaV
Vojtěch Pavela

23.12.2016


<< novější  | zobrazené příspěvky : 11 - 0 |  starší >>