aktualizace: 18.12.2018 6:30
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Denko

jméno: Marek Denko
email: nepis@sem.sk
www: http://marekdenko.net
icq: 171263720

obrázek: 31360
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Her Eventual Hesitation - viac info a HIGHRES na http://marekdenko.net/?page_id=206
[vloženo: 28.2.2017]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax vray]

obrázek: 31128
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Long Gone Eights http://marekdenko.net/?page_id=160
[vloženo: 09.9.2015]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, Vray, Photoshop]

obrázek: 30963
hlasování: 3.2500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Return to Prime Even - vice na http://marekdenko.net/?page_id=130
[vloženo: 28.11.2014]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, vray, photoshop]

obrázek: 30731
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Souvenir. www.marekdenko.net Zijete ludia este?
[vloženo: 08.12.2013]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax vray photoshop]

obrázek: 30609
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Rooftops, Rockets and Adventures beyond - viac info na marekdenko.net
[vloženo: 06.6.2013]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax 2012, Vray, photoshop]

obrázek: 30379
hlasování: 2.6667, celkem hlasů: 9
popis obrázku:
Viac info a shaderender na marekdenko.net. Enjoy!
[vloženo: 27.7.2012]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, vray, photoshop]

obrázek: 29972
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Prosim berte s rezervou tentokrat... statak z animacky: http://marekdenko.net/?page_id=89
[vloženo: 21.6.2011]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax vray]

obrázek: 29805
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Moj novy demoreel: http://www.vimeo.com/17903237
[vloženo: 17.12.2010]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax vray atd.]

obrázek: 29692
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
Everything beautiful is far away. Viac info na http://marekdenko.net/?page_id=76
[vloženo: 14.7.2010]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax vray photoshop]

obrázek: 29376
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
Eldorado, viac na http://marekdenko.net/?page_id=72
[vloženo: 22.9.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, Vray, Photoshop, Fusion]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 82.
 
1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-40 , 41-50 , 51-60 , 61-70 , 71-80 , 81-82

 Denis <- předchozí uživatel
další uživatel -> deoni 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 971 - 980 z 1336
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-370, 371-380, 381-390, 391-400, 401-410, 411-420, 421-430, 431-440, 441-450, 451-460, 461-470, 471-480, 481-490, 491-500, 501-510, 511-520, 521-530, 531-540, 541-550, 551-560, 561-570, 571-580, 581-590, 591-600, 601-610, 611-620, 621-630, 631-640, 641-650, 651-660, 661-670, 671-680, 681-690, 691-700, 701-710, 711-720, 721-730, 731-740, 741-750, 751-760, 761-770, 771-780, 781-790, 791-800, 801-810, 811-820, 821-830, 831-840, 841-850, 851-860, 861-870, 871-880, 881-890, 891-900, 901-910, 911-920, 921-930, 931-940, 941-950, 951-960, 961-970, 971-980, 981-990, 991-1000, 1001-1010, 1011-1020, 1021-1030, 1031-1040, 1041-1050, 1051-1060, 1061-1070, 1071-1080, 1081-1090, 1091-1100, 1101-1110, 1111-1120, 1121-1130, 1131-1140, 1141-1150, 1151-1160, 1161-1170, 1171-1180, 1181-1190, 1191-1200, 1201-1210, 1211-1220, 1221-1230, 1231-1240, 1241-1250, 1251-1260, 1261-1270, 1271-1280, 1281-1290, 1291-1300, 1301-1310, 1311-1320, 1321-1330, 1331-1336
       obrázek: 12538
vloženo: 2003-12-02
popis: 10 SK,- vsetky textury photoshop+maxko, displace, spina proceduralna, trosku som sa s tim pohral.
denko - 27.11.2003 10:58
to loocas mam tam jeden. jeden stupidny golf micek stahnutý s 3dcafe.com. Je modelovaný nejedna sa o Displ.keby ich tam bolo 5000 to je ina. To je uz koniec uz to nechaj.
loocas duber - 27.11.2003 8:54
To denko: Jo sorry, ja ti na to neodpovedel, ze ne? :-/ Ja se tu moc na net nedostal (az ted), tak sorry... Jinak i pres to, ze jde o primitivni golfovy micek, tak je to na modelerovi, jak se toho zhosti s co nejvyssi efektivnosti! ;-) A pokud te ma X kilo-faces strasit ve viewportech na jeden golfovy micek, tak by me pak zajimalo, jestli by ti bylo jedno, ze tech micku mas ve scene 5000 :-) me to jedno nebylo a proto jsem pouzil (v tomhle pripade) lepsi metodu a vyuzil MTD ;-) Rychlost ve viewportech byla skoro stejna, jak kdybych tam mel tech micku 100, ale rendering byl uuuuuuplne v poho, jelikoz vetsinu RAM jsem mohl "obetovat" GI a ne vypoctu pozice geomtrie ;-) Toliko jen mala ukazka z praxe :-)
denko - 26.11.2003 20:55
ok ;) fajn chat nemas icq? to z tvojej galerky nefunguje
Tom.TNT - 26.11.2003 20:38
nejak mi nic nedoslo. Prosimte posli mi tzo jeste jednou tomtnt@tiscalic.cz
denko - 26.11.2003 20:27
to TOM.TMT: poslal som ti celu scenu+textury+matlib. vtip je v tom ze ten material je na SCALEnutej sphere. otestuj si to :) ps: skusim to s cylindrem ;)
Tom.TNT - 26.11.2003 19:20
Nazdar denko. Porad mi prosimte jak vytvorit na matrosi takove odlesky jako mas ty. Jde mi o ten anisotropy matros. Konkretne nevim jak udelat aby se paprsky stretavaly ve stredu toho objektu jak mas na prvnim obrazku. Proste jako kdyz se podivas na cdcko. Dela jsi to standartnim matrosem? Me pokazde vyjde jas anisotropie nekde jinde, Proste linka pres objekt ktera nerespektuje texturu na objektu, Texturu mam nanesenou tak ze se take staci tak jak tobe. Ale lesk je cara kdesi mimo stred. Jak zaridit aby pokazde lesk prochazel tim stredem? Hral jsi si s orientaci? Jak? Kdyztak mi ten matros posli na email tomtnt@tiscali.cz Dikec
denko - 26.11.2003 10:12
to loocas: no neviem ja by som asi nezacal geospheru o 16 jednotkach, taku by som pouzili iba ako distribution object. odcital by som samozrejme od takej geosphery take sphery ake by som potrebovaj. proste natom nevidim nic nekorektneho a hlavne sa jedna o par klikov co sa o MTD neda povedat. Je to silny nastroj ale urcite na lepsie veci ako je primitivny golf. micek. jo a uz viem ako dat vo final rendry stage-1 mblur ale nie tu 3d. staci pridat do effects - motion blur a potomuzlen objektom klasicke parametry.
loocas duber - 26.11.2003 8:24
To denko: S high-end rendererem je displacement hracka! Takze proto mi boolean se standard geometrii pripada jako pakarna! Kdyby se jednalo o NURBSy, tak to je o necem jinym, ale kdyz jde o polygony... vem si treba tohle: na golfovy micek potrebujes X zlabku (direk nebo jak to nazvat), ale vetsinou clovek modeluje tak, ze udela jednoduchy mesh a pak aplikuje meshsmooth (sub-div), takze kdybys mel kouli o 16 jednotkach a potreboval od ni odecist X dalsich kouli, tak vysledny render by (nehlede na rychlost a nepresnost booleanu v polygonech) vypadal asi tak, ze bys sice mel X prohlubni v hrozne hranaty kouli a ty prohlubne by taky staly za to! ;-) Asi tolik k BOOLEANum a GOLFOVYM MICKUM ;-)
denko - 25.11.2003 14:09
to loocas: no ja som popisal ten najprimitivnejsi sposob modelingu golfoveho micku. islo by to x sposobmi ale nemyslim si ze je to pakarna je to rychle a ucine a hned vidis vysledok vo viewporte apropo vysledok sa da krasne z optimalizovat takže render time je n-krat kratsi. :)
johnbruk - 25.11.2003 10:46
yo diky. ta voda je animovaná...ala displacement mapa..a celkem velká-plocha (proto trochu ty zvláštní odlesky...