aktualizace: 18.12.2018 6:30
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Palik

jméno: Pavol Učník
email: woundgiver@hotmail.com
www:
icq: 323749440

obrázek: 21236
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
WIP zraneny maco vecer na povale:)
[vloženo: 26.10.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Cinema 4D+Photoshop]

obrázek: 20340
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Tak toto je opravena verzia.
[vloženo: 24.8.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Cinema 4D, Photoshop]

obrázek: 18890
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Pre Kvetinku:)
[vloženo: 20.5.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: C4D R9]

obrázek: 18844
popis obrázku:
WIP - priblizne takto bude vyzerat to auto ale je na nom este strasne vela prace:)
[vloženo: 18.5.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: Cinema 4D R9]

obrázek: 17401
hlasování: 2.3333, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Moja cinema-snaha verzia 2:) Stale neviem urobit pekne realisticky posobiacu vodu, co ma hneva. A ano podobny prsten ste uz dakde na 3dgrafika (alebo 3dlinks?) videli, tomu komu som ten model slohol sa hlboko ospravedlnujem:)
[vloženo: 25.1.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Cinema 4D, Photoshop]

obrázek: 14179
popis obrázku:
Davam to sem len na margo diskusie u Denka o pocte polygonov:) Marek sa vyjadril ze by chcel vidiet 5 mil. polys vyrenderovanych za hodinu. Toto bolo za 1:40. Wireframe ako dokaz v podobrazkoch
[vloženo: 05.5.2004]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: Bryce 5 + Photoshop]

obrázek: 13294
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Tak toto je moja prvotina v Cineme a vobec prva "seriozna" vec v 3D. Bolo by na tom este co dotahovat, ale uz sa s tym nebudem zapodievat a zacinam robit cosi ine. Prepacte to rozlisenie, ale CE6 vacsie nepodporuje. Uvitam kazdu konstruktivnu kritiku:)
[vloženo: 18.2.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Cinema 4D CE 6/P4 2,4 Gh, 512 RAM, GeForce FX 5200]

obrázek: 12885
hlasování: 5.0714, celkem hlasů: 28
popis obrázku:
Od priatelky som dostal takeho mileho hlineneho cervika a tak ma dako napadlo urobit toto. Viem ze sa to na hlinu ani zdaleka nepodoba ale nemozem chciet od bryceu realizmus:)) Raz to skusim urobit v inom softe mozno to bude vyzerat lepsie. Rendering trva
[vloženo: 11.1.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Bryce 5, Poser 5, Photoshop 7/P4 2,4 Ghz 512RAM GeForce FX 5200]

obrázek: 12371
hlasování: 5.6970, celkem hlasů: 33
popis obrázku:
Toto je ta druha (hadam finalna) verzia... Je to cisty Bryce render. Textura vlajky je z Photoshopu.
[vloženo: 19.11.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Bryce 5.0, Photoshop 7.0/P4 2,4 Gh, 512 RAM, GeForce FX 5200]

obrázek: 12189
hlasování: 5.4839, celkem hlasů: 31
popis obrázku:
Musher a psiska su z Poseru. Scena bola robena v Bryce. Textury a zaverecne upravy vo Photoshope.
[vloženo: 04.11.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Bryce 5.0, Poser 5, Photoshop 7.0/P4 2,4Gh 512RAM, GeForce FX 5200]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 10.
 
1-10

 Pajos <- předchozí uživatel
další uživatel -> Palme 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 106
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-106
The Lighter - 26.10.2005 23:53
zpracovani jeste dost pokulhava, ale ma to dobry napad :)
       obrázek: 21236
vloženo: 2005-10-26
popis: WIP zraneny maco vecer na povale:)
Palik - 24.10.2005 13:20
Je to WIP veci, ktorou sa teraz zabavam. Maly macko mal chudak nehodu a tak sedi sam a zraneny na povale. Este je na tom dost roboty, ale priblizne takto to bude vyzerat.
diablo - 4.10.2005 12:53
nic proti medum, ale tenhle vypada jak kdyby pozral kilo uranu...
shinnok - 4.10.2005 11:17
zislo by sa ho lepsie nasvietit. Inak fajn :)
Palik - 26.9.2005 23:17
Ze ma to neprekvapuje:)
olli - 26.9.2005 21:10
Nieco podobne som uz videla, iba ako 2D grafiku.
pzdm - 26.8.2005 7:36
sakra nějak to blbne, tedy ještě jednou. Světla můžeš nastavit tak, že si vytvoříš kopii světlo co vrhá stín a pak nastavíš, ktré objekty má světlo osvětlovat, do kterých má vrhat stíny a podobně. Je to záložka Scéna. A tím můžeš vytvořit pro oba objekty stejné osvětlení, ale různou intenzitu stínů...
pzdm - 26.8.2005 7:34
Stíny: tak to udělej tak, že \
Abyssis - 25.8.2005 16:14
Pali, tak zkus přemístit ten džbán nalevo od misky s třešněma a maloučko pootočit kameru směrem od okna, prostě trochu si vyhrát, a bude to fajnový ;-)
Palik - 25.8.2005 10:15
vsetkym dakujem za pripomienky To redoxist a pzdm: Co je s usami? No a ten orkan:) som tam dal zamerne proste sa mi to tak pacilo ale je pravda ze to potom moc realne nevyzera To temujin: s tienom dzbanu a nadobky na vajce neviem nic urobit lebo mi kaustiku nezvladne utiahnut komp. Bez dzbanu ma ta nadobka na vajce dobry tien ale tien dzbanu ho prekryva a tak sa potom straca - jedine ze by som tie objekty na scene preskupil. este sa s tym trocha pohram